Skip to content

De afgelopen maanden hebben we het proces voor het aanvragen van een thuislaadpunt verbeterd.

•    Automatisering in elke stap van het aanvraagproces: uw werknemers hoeven alleen maar de instructies te volgen. Het doel is om hun leven gemakkelijker te maken en hen in staat te stellen op elk moment een installatieaanvraag in te dienen via ons online platform. Alles is eenvoudiger, sneller en met een gestandaardiseerde werking. Het bestellen van nieuwe bedrijfswagens wordt niet beïnvloed door het proces.
•    Volledige controle: als werkgever wordt u op de hoogte gehouden van elke fase van de procedure. Verschillende statussen zijn toegevoegd om het installatieverzoek van het laadpunt bij uw werknemer te volgen. Bij elke stap ontvangt u een melding van een statuswijziging.
•    Verbeterde coördinatie van betrokken partijen: de planning en uitvoering van laadinfrastructuur worden verbeterd en vereenvoudigd met onze installatiepartners. Bovendien krijgen wagenparkbeheerders meer inzicht met een nauwkeurigere opvolging en de mogelijkheid om contact op te nemen met de installateurs.
•    Een toekomstbestendig laadpunt met veel flexibiliteit: verschillende instellingen en modulariteit zijn voorzien om zich aan te passen aan capaciteitstarieven of beperkte vermogens, waardoor een installatie mogelijk is in bijna alle woningen.
•    Voortdurende inzet voor CO2-neutrale mobiliteit: in de komende maanden zullen we onze inspanningen voortzetten op het gebied van procesautomatisering om de gebruikerservaring steeds efficiënter en aangenamer te maken.

Wilt u meer weten over onze thuislaadoplossing? Ons salesteam staat klaar om u een aanbieding op maat te doen die aansluit bij de behoeften van uw bedrijf. Om contact met u op te nemen en een offerte te ontvangen, kunt u ons e-mailen op [email protected].